Koronavirüsün ardından bir salgın daha: 37 kişi yaşamını yitirdi
Son Dakika Logo
05.02.2020 12:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koronavirüsün ardından bir salgın daha: 37 kişi yaşamını yitirdi

Dünya, Çin'den yayılan korona virüsü salgını ile mücadele ederken, Güney Amerika ülkeleri de dang humması salgını ile savaşıyor. Paraguay Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, dang humması salgını nedeniyle 14 kişinin hayatını kaybettiği doğrulandı. Kolombiya da ise 23 kişinin dang humması nedeniyle hayatını kaybettiği bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement