Arınç'tan "Yavru Muhalefet" Açıklaması: Dil Sürçmesi
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, TRT Ana Haber Bülteni'nde spikerin kullandığı "yavru muhalefet" ifadesine ilişkin, "Dil sürçmesi" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (8)
murrt:
allah görüyo yptıklarınızı burda bizi kandırırsınızda allahı nasıl kandıracaksınız276Yanıtla
özden Taşğın:
bütün dil sürçmeleri size mi dek geliyor, siz inaçlı olduğunuzu söylüyorsunuz, Düzce milletvekili, bakan mehmet şimşek'in ifadesi, başbakanın ifadesi, adana valisinin ifadesi, metin külünk'ün ifadeleri hep mi dil sürçmesi saatte göz yanılgısı, rüşvet el yanılgısı her halde............212Yanıtla
ALİ OSMAN ŞENGUL:
VALLA SEN VE EKİBİNİZDE BULUNAN KİŞİLERİN ÇOĞU SENELERCE YAVRU MUHALEFET BİLE OLAMADINIZ DÜNÜ ÇABUK UNUTTUNUZ YARIN SİZİ DE KİMSE HATIRLAMAYACAK.192Yanıtla
ESSAT REİSSS:
BÜYÜK REİS NE DERSE OOO....A K P,,, İNADINA CHPNİN İNADINA HOCAYA İNADINA ,,,,A KK PPP.......217Yanıtla
Şamil:
Orada spikerin kullandığı benzetmeyi defalarca Sn. başbakan kullandığı için hanımefendi o kalıpta iki hberi birbirine bağlamaya kalktı.Bende düşmanlık olsun diye söylediğine inmıyorum.Ama madem isim konulmamış üçüncü duumdaki partiye yavru muhalefet denilebilirdi pekala ama az önce söylediğim o eziklik psikolojisi ile bu anılan isbenzetme tepki verdi. MHP Kabul etsede etmesede onlar yavru muhalefet.Eğer bundan rahatsız oluyosanız çaşın kardeşim,üretin kardeşim,dedikodu,katagulli,mahalle kadınlarının ağzından hitabeti bir kenara bırakıp rahmetli Türkeşin ağzından düzgün cümleler,kimsenin ardından dedikodu yapmayan,asla kimsenin çoluğu çocuğu üzerinden rant devşirme hastalığı olmayan az,öz ve kendini dinleten bir uslüpta konuşan bir lider bulun derim.Veya mevcut lider eğer başbuğ dilinde konuşmayı becerirse inanın hiç bir spiker istesede böyle bir isimi size asla yakıştırmayacaktır dili dahi sürçmeyecektir.Saygılarımla...09Yanıtla
Şamil:
Burada itiraz yavru kelimesine değil.Tek başına yavru kötü bir kelime değil.Hepimiz büyüklerimizin yavrusuyuz.Bir çok vesile ile yaşımız kaç olursa olsun analarımız babalarımız bize yavrum derler.Burada MHP nin ağırına giden millet tarafından üçüncü kademede tutulma gerçeğinin eziklğidir.Senelerdir birinci değil ikinci değil hep üçüncü bir partidir MHP.Bunun bastırılmış duygusu ile bu kelimeye düşman bir ruh hali oluşuyor.Aslında iktidar var,ana muhalefet var üçüncüye diyecek bir lakap oluşturulamadı.Eskiden kolayı vardı muhakkak koalisyonun bir parçası olurladı koalisyon ortağı denirdi sorun olmzdı.Ama AKP geldi koalisyon kelimeside tarihe karışmış oldu.Bu sefer üçüncü ve dördüncü durumdaki muhalefet partilerine bir isim takma ,türetme,üretme zornluluğu hasıl oldu.08Yanıtla
Mert:
Genel seçimlerde CHP-MHP koalisyonu olunca buralarda siyaset yapamayacaksın Şamil efendi..Görürüm seni o zaman00
mustafa özkök:
her yere dil uzatıyorsunuz ayıp ya o zaman romayıda akp yaktı.yuh yani.biz insanlar olarak namkörüz.ne hizmeti biliriz ne hizmetciyi.biraz yapılan hizmetlerden bahsedin ya dilinizi chp mi kopardı.soruyorum size akpnin yaptığı hiçmi güzel birşey yok.00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (8)