Bakan Pakdemirli, "İzmir Hakkını Almalı"
Bakan Pakdemirli, "İzmir hakkını almalı" Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, "Yeni sistemde işlerimiz yürüyecek"İZMİR - İzmir ziyaretinde konuşan Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, yeni sistemde işlerin daha iyi yürüyeceğini, daha iyi çalışacaklarını ve daha iyi işler yapacaklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?