Bayram Dönüşü Yoğunluğu, Yolcuları da Şoförleri de Çileden Çıkardı
Bayram tatilinin bitti, Bayrampaşa Otogarı'nda dönüş yoğunluğu başladı. Otogar girişinde kilometrelerce kuyruk oluştu yolcular çareyi bavullarını alarak yürümekte buldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?