Başörtülü Kadına Saldırıyı Metro Önünde Protesto Ettiler
Son Dakika Logo
16.03.2018 04:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başörtülü Kadına Saldırıyı Metro Önünde Protesto Ettiler

İstanbul Bostancı Metro istasyonunda sözlü ve fiziki saldırıya uğrayan kadının ailesi ve bir grup eylem yaptı. Başörtülü, kadının yanına gelen saldırgan "Yobaz" deyip tükürmüştü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • Ömer tetik Ömer tetik:
    Bunlara artik soylenecek bisey bulamiyorum devir nasil degismis kadin ortulu diye saldiriya ugruyor buradi musluman bir ulkedir aslinda acik olmak suc olmasi gerekirken artik bisey diyemiyorum hani dusunce ozgurlugu sol cephe kendinize gelin bence 4 12 Yanıtla
  • Tahir Tahir :
    KURSLARDA BİLMEM NE VAKFINDA TECAVÜZE UĞRAYAN ÇOCUKLAR ŞORTLU KIZA TEKME ATİLİRKEN BU MÜSLÜMAN KARDEŞLER NERDEYDİ ACABAA 9 6 Yanıtla
    Tnt Tnt:
    Şimdi sen neredesin 0 0
  • İstanbul İstanbul:
    Hukuk yoluyla Hertürlü hakkı hakediyor bu bayan. Saldırıyı gerçekleştiren şahsın en ağır ceza ile cezalandırılmasını ümid ediyoruz 7 3 Yanıtla
  • hülya hülya :
    utanmazlar Rabbimin emrettiği başörtümüze neden laf söylerler anlayamıyorum ne istiyorsunuz biz sizin yaşam tarzınıza düşüncelerinize karışıyormuyuz.Kimseye açık giyindi diye yada başı kapalı diye saldırmaya hakkınız yok.Allah sizi ıslah etsin.....yazık size acıyorum 4 5 Yanıtla
    Fatih Fatih :
    Evet kardeş haklısın sonun kadar ama mini etek giydi diye saldıranlara da karşı çıkıyosundur umarım 7 0
  • Tahir Tahir:
    ÖMER TETİK MALIII ULAN BEYNSİZZZ BURASİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ SERİAATLA YÖNETİLEN İRAN ARABİSTAN FALAN DEĞİL ASLADA OLMAYACAK OLMAZ . 6 2 Yanıtla
    Haimatlos Haimatlos:
    Yerim Cumhuriyeti 0 1
    Ulan tahir Ulan tahir:
    Bence tahir efendi ömer tetik sizin tayfadan. Sagcisida solcusuda bu vatanın evladı. Herkes birbirine saygılı olacak. O kadar 0 0
  • Vatandaş Vatandaş:
    Kimse kimseye karışmasa , herkes birbirinin yaşamına saygı duysa ne güzel olurdu Memleketim..Neyi paylaşamıyoruz iki günlük dünyada? 6 0 Yanıtla
  • İsmilazımdeğil İsmilazımdeğil:
    Nedense bu tür ne olduğu beli olmayan mahluk lar seçim yaklaştıkça çoğalıyor bu seçmen mesaj mı diye düşünüyorum 2 1 Yanıtla
  • Ayla Ayla:
    Hic kimse kendisinden farkli gorunuyor veya farkli dusunuyor diye hakaret etmek yada saygisizlik yapma hakkina sahip degildir. 1 0 Yanıtla
  • Umut Umut:
    Erkekler ne alaka :)) işin ilginci bası acık kadına saldırı oldu mu başı kapalı kadınları protestoda göremessinşz 1 0 Yanıtla
  • Adıyaman delisi Adıyaman delisi :
    Çok çok dikkatli olmak bunlar sıradan olaylar değil birinci ikinci dünya savaşlarının başlama sebepleride sıradan manalardi 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement