Hayvan sevgisini abartan çift, 30 metrekarelik evde 164 köpek ile yaşıyor
Son Dakika Logo
05.11.2020 04:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hayvan sevgisini abartan çift, 30 metrekarelik evde 164 köpek ile yaşıyor

Japonya'nın İzumi şehrinde bir ailenin 30 metrekarelik evde 164 köpek ile yaşadığı tespit edildi. Köpeklerin kendi pisliklerini tüketmeleri sebebiyle parazitlendikleri anlaşıldı. Vakıf sosyal medya hesabından, olayın 'bariz bir hayvan istismarı' olduğu belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • ADALET ADALET:
    YİYOR OLMASINLAR 5 1 Yanıtla
  • eser eser:
    acıkınca yiyecek 5 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement