Bisiklet şehri Konya Türkiye'ye örnek oluyor
Bisiklet şehri Konya Türkiye'ye örnek oluyor Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bisiklet şehri Konya'da bisiklet kullanımına dikkat çekmek amacıyla 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü'nde pedal çevirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?