İdrarıyla Araç Camlarını Silen Kişi, MOBESE Kameralarına Yakalandı
Kayseri'de idrarını şişeye doldurup kırmızı ışıkta duran araçların camlarını silen kişi, MOBESE kamerası tarafından görüntülendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (25)
bursalı:
Bu çok ciddi bir sorun..ya aile oluyor araçta yada bayanlar kullanıyor ve bunlar irkeflik yapıp zorla para almaya çalışıyrlar..çok tehlikeliler..yetkililerin acil önlem alması gerekir..111Yanıtla
Ben :
Caydırıcı cezalar şart 00
realist:
YENİ TÜRKİYEden insan manzaraları81Yanıtla
MEHMET:
ÜLKE SIKINTILI TİP KAYNIYOR71Yanıtla
?:
Pislik herif51Yanıtla
ne demek kırmızı ışıkda camsilmek:
ne demek ya kırmızı ışıkda cam silme herkes camını siler uygun bir yerde kirliyde kırmızı ışık araçların camlarını temizlensin diyemi yanıyor yok böyle bir aldatmaca film 51Yanıtla
Tayhan :
Hapiste 1 sene yatır her akşam sabah dayak ve hergün koğuş hapishane temizliği yaptırın mum gibi olur birdaha hapise gelmemek için hayırlı Türk vatandaşı olur 41Yanıtla
angaralı:
devlet gereğini yapsın 50Yanıtla
celik:
lan bu serefsizler yüzünden ailemizle trafiğe cıkamaz olduk trafikte cam silmesi sorun değil ama idrarla silmesi sorun istemiyoruz arkadaş bu adamları caddelerde sokaklarda 21Yanıtla
++++++++:
KAFAM GÜZEL DEDİ Mİ HER ŞEY SERBEST Mİ BU ÜLKEDE21Yanıtla
yeter:
dışarda başıboş binlerce insan var ve gün geçtikçe çoğalarak artıyorlar. Bu durumla ilgili acil bir girişim olsun artık.30Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (25)