İstanbul İl Sağlık Müdürü Kemal Memişoğlu: Yeni bir kapanmanın gündeme geleceğini düşünmüyorum
Yaz aylarında ülke genelindeki korona vakalarında yükselme yaşandı. İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ise şehirdeki vaka sayılarında son haftalarda durgunluğa girildiğini ve artış yaşansa da hastanelere önceki piklerdeki kadar yansıyacağını düşünmediği söyledi. "Yeni bir kapanmanın gündeme geleceğini düşünmüyorum" diyen Memişoğlu aşı karşıtı hekimlere de sert çıkarak, "Aşı karşıtı hekimlere en büyük ceza onların kendi vicdanları olur" sözlerine yer verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)