Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Bayraktar Uşak'taki doğal gaz kesintisi çalışmalarını değerlendirdi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Alparslan Bayraktar, Uşak'taki doğal gaz kesintisine ilişkin, "Farklı görevlerde 50 ekip, 150 personelle çalışmalar yürütülmektedir. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?