Geri dönüştürülebilir atık yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu
Geri Dönüştürülebilir Atık Yarışması'nda ödüller sahiplerini bulduÇEVRE ve Şehircilik Bakanlığı'nca düzenlenen, 'Geri Dönüştürülebilir Atık Yarışması'nda dereceye girenler, düzenlenen törenle ödüllerini aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?