Manavgat'ta Turistler 19 Mayıs'ı Kutladı
Manavgat'ta turistler 19 Mayıs'ı kutladı*- ANTALYA'nın Manavgat İlçesi'ndeki Nashira Resort Hotel'de Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı turistlerin katıldığı etkinlikle kutlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?