İttifak holding konyaspor maçının ardından
İttifak Holding Konyaspor maçının ardındanAykut Kocaman: Utanç duyuyorumTamer Tuna: Güzel bir geceydiOnur ATIŞ / İZMİR, (DHA) - Süper Lig'in 4'üncü haftasında Göztepe'ye yenilerek 5'inci hafta sonunda mağlubiyetle tanıyan İttifak Holding Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman, utanç verici... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?