Putin: "Kırım Olmasaydı da Rusya'yı Çevrelemek İçin Başka Bir Bahane Bulurlardı"
- Putin: "Kırım olmasaydı da Rusya'yı çevrelemek için başka bir bahane bulurlardı"MOSKOVA - Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Batılı ülkelerin kendi yaptırımları nedeniyle 100 milyar dolardan fazla kayıp yaşadığını belirterek, "Kırım olmasaydı da Rusya'yı çevrelemek için başka bir... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?