Putin: "Kırım Olmasaydı da Rusya'yı Çevrelemek İçin Başka Bir Bahane Bulurlardı"
Son Dakika Logo
15.06.2017 04:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Putin: "Kırım Olmasaydı da Rusya'yı Çevrelemek İçin Başka Bir Bahane Bulurlardı"

- Putin: "Kırım olmasaydı da Rusya'yı çevrelemek için başka bir bahane bulurlardı"MOSKOVA - Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Batılı ülkelerin kendi yaptırımları nedeniyle 100 milyar dolardan fazla kayıp yaşadığını belirterek, "Kırım olmasaydı da Rusya'yı çevrelemek için başka bir... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement