28 Yıl Sonra Evlatlık Olduğunu Öğrendi, Kendini Astı!
Son Dakika Logo
05.02.2016 12:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

28 Yıl Sonra Evlatlık Olduğunu Öğrendi, Kendini Astı!

Hatay'da bir aile dramı yaşandı. Evlatlık alındığını öğrenen Mehmet Keskin, evinin hemen yanı başında bulunan inşaatta kendisini asarak intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • garamanyalı garamanyalı:
    Õlmeden bir kaç tane pkk li öldürseydi, cenneti boylardi..oyle cehennemi oylar,deli 20 19 Yanıtla
  • Dayi Dayi:
    Nasil bir malliksa artik yaptigi direk cehennem 3 19 Yanıtla
    Derya Derya:
    Bu yalan haber inanmayın lütfen intihar eden kişi benim kuzenimdir ve üvey çocuk gibi bir durum siz konusu değildir ayrıca evinin yanindaki inşaatta intihar ettiği de doğru değildir ki zaten evlerinin yaninda inşaat yok.bu haber intihar kelimesinin dışında tamamen yalan haberdir 12 2
  • Derya Derya:
    Neden yalan haber yapıyorsunuz bahsettiğiniz kişi benim çok yakin akrabamdır ve kesinlikle öyle bir şey yoktur annesi zaten perişan bir durumda sizin yaptığınız bu yalan haberleri duyunca daha beter yıkıldı sizin bu yaptığınız gazetecilik mi oluyor eğer bu isi doğru yapamıyorsanız bırakın insanları acıları içinde saha beter yikmayin insanların sizin yüzünüzden yaptığı yorumlara bakin yazıklar olsun size 17 4 Yanıtla
  • Mehmet Mehmet:
    İşin içinde başka bişey var gibi 16 1 Yanıtla
  • Mhammed Mhammed:
    Gözünüzle görmediginiz olayi agzinizda oyuncak yapmayin ben 1. Dereceden akrabasiyim medyanin yansittigi gibi üveylik durum yok aynı şey sizin de basiniza gelebilir yapmayin ayiptir be 16 0 Yanıtla
  • Mhammed Mhammed:
    Gözünüzle görmediginiz şeye nasıl böyle şeyler söylüyorsunuz bu sizin basinizada gelebilir yaptiginiz terbiyesizliktir ayrica olay böyle degoldir yakindan tanidigimdir kendisi evlatlik diye bi olay yok 15 0 Yanıtla
  • ... ...:
    Bikere inşaatta değil ormanda agaca asılı bulundu neyin kafasını yasıyorsunuz. 11 2 Yanıtla
  • esmer esmer:
    Keske bende iyi bir aileye evlatlik verileydim.Tamam sikayetci degilim ama evlat ayrimi olucagina ve sokaga bir copluk atilip evde bir afedersiniz bir hayvan muamelesi gorulecegime evlatlik verilseymisim.Mutlulugu baska yerde aradim sonrasi. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement