İran'dan umutlandıran haber! Koronavirüsün ilacını 10 gün içinde piyasaya sürecekler
Son Dakika Logo
21.03.2020 01:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İran'dan umutlandıran haber! Koronavirüsün ilacını 10 gün içinde piyasaya sürecekler

İran Gıda ve İlaç Kurumu Başkanı Muhammed Rıza Şane Saz, koronavirüs ile mücadelede kullanılacak ilacın 7 ila 10 gün içerisinde piyasaya sürüleceğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (50)

  • Gobalci Gobalci :
    Bizimkiler cami yapmadan hacı kovalamadan fırsat bulabilseler virüse aşiyida bulacaklar 27 32 Yanıtla
    Sanki Sanki:
    Bizim okumuşlarda ateist oluyorlar siyaset yapıyorlar bol bol lafla peynir gemisi yapiyorlar 37 6
    Kantura Kantura:
    Italya da cami mi yapıyorlar Hacı mı kovalıyorlar 9 3
    Sy Sy:
    Senin savundukların da daha düne kadar şehir hastanelerine ne gerek var diyordu 8 0
  • Dogrucu Dogrucu:
    Bizde de aşımerkezleri kapatıldı. Birisi aşı versin de alalım diye bekliyoruz. Taş duvar yol köprü yapmaktan bilime ayıracak zamanımız yok 36 15 Yanıtla
    Yasemin Yasemin:
    O taş köprü konusunda siz cok heykel diktiniz köprü mü dert oldu. 8 2
    Ercan Ercan:
    Madem o kadar gocundun adam olaydında sen ve senin gibiler yapaydı 2 1
  • Akil Akil:
    Bizim akademisyenler yurt dışı gezileri yapar uçuş konaklama herseyi devlete karşılatır sözde adı da bilim yapmak için seminere gittim olur. Bilim adına ülkede hiçbişey mi olmaz. 46 4 Yanıtla
    TUNÇ06 TUNÇ06:
    TAKİP YOK Kİ...YOLLUKLAR CEBE GELİNCE DE HAVA ATARLAR...GEL BAKALIM SEN NE YAPTIN ÜLKEN İÇİN DEMELİLER AMA KİM DİYECEK? ÖDENEKELER İYİ TORPİLİNDE VARSA GİDERSİN GELİNCE DE İYİ BİR ARABA ALIRSIN...GÖRÜNTÜ BU ..YAZIK.TAKİP ŞART .. 4 0
  • Fb Fb:
    tıp hazırcı kafa yok ki elin gavuru herşeyi buluyor bizimkilerinde gözleri dışarda e nolacak torpille bi insan biyere gelirse olacağı bu 35 5 Yanıtla
  • irfan04 irfan04:
    ulan dunyanin en gelismis teknoloji bilim ulkeleri ilaci daha bulamadi .iran mi buldu hemen ben sahsen inanmam .hadi bakalim 10 gun geçsin ilaci gurelim 12 13 Yanıtla
    ıranator ıranator:
    adamlarda nukleer bomba var o ılacı mı bulmayacaklar 2 1
    Aydın Aydın:
    Nükleer birçok ülkede var 2 0
    Sy Sy:
    İran dediğin ülkede nükleer enerji var düdük 1 0
    Aaaa Aaaa:
    Çin buldu ama vermiyor kimseye 1 0
  • Cuma karaduman Cuma karaduman:
    Bu sevindirici haberler neden bizim tıp ta yok 22 1 Yanıtla
    Hasan. Sivri Hasan. Sivri:
    Bızımkıler yormaz kendını. Hem tedaviyi buldu aslan bılım adamarımız el yıkayını buldular ya buna şükür. Bunlar hıc bır ılac bulamıyoar neden maaş alıyolar ki 18 1
  • Esmer boi Esmer boi:
    E ilaci iran bulduysa neden halen ölümler devam edior 14 6 Yanıtla
    Mal Mal :
    Mal mal yazılara bakma düzgün bir şekilde oku 1 0
    Aaa Aaa:
    Bağışıklıkla alakalı 100 işe yarıcak diye birşey yok 30 yaşında adam ilacı alır 2 güne ayağa kalkar , 80 yaşındaki adama verirler adam 1 saat sonra vefat eder 1 0
  • Mardin Mardin:
    Ulan gerizekalılaR.iran dünyada atomu parçalayabilmiş 5 ülkeden biridir.ve çok başarılı bilim adamlarına sahip. Kimya alanında oldukça iyiler. 7 3 Yanıtla
  • LM LM:
    İlaç çıksın gelin konuşalım sizi sazanlar 7 3 Yanıtla
  • Ömer Ömer:
    Bizimkiler hergün markalı takım elbilselerle televizyonlarda şov yapmayı bilirler, daha birtanesinin bir doktor elbisesi giyipte maske takıpta millete örnek olduğunu görmedim, 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement