Tim 22. Olağan Mali Genel Kurulu - Büyükekşi
Son Dakika Logo
21.06.2015 05:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tim 22. Olağan Mali Genel Kurulu - Büyükekşi

TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi'nin konuşması TİM 22. Olağan Mali Genel Kurulu- TİM Başkanı Büyükekşi: - "Ülkemizi uyum ve esenlik içinde geleceğe taşıyacak güçlü bir hükümete ihtiyacımız var. Önümüzdeki dönemde yönetime talip olacak iradenin makro-ekonomik kazanımları hassasiyetle koruyacağından eminiz"- "Biz de müstakbel hükümetimizden neler beklediğimizi ifade etmek istiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement