Tim 22. Olağan Mali Genel Kurulu - Büyükekşi
TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi'nin konuşması TİM 22. Olağan Mali Genel Kurulu- TİM Başkanı Büyükekşi: - "Ülkemizi uyum ve esenlik içinde geleceğe taşıyacak güçlü bir hükümete ihtiyacımız var. Önümüzdeki dönemde yönetime talip olacak iradenin makro-ekonomik kazanımları hassasiyetle koruyacağından eminiz"- "Biz de müstakbel hükümetimizden neler beklediğimizi ifade etmek istiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?