Bakan Kasapoğlu: "Olimpiyat sürecinde yaşadığımız ilkleri daha yukarıya taşıyacağız"
- Bakan Kasapoğlu: "Olimpiyat sürecinde yaşadığımız ilkleri daha yukarıya taşıyacağız" Zonguldak'taki gençlik buluşmasında gençlerle bir araya gelen Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Tokyo Olimpiyatları'ndaki Türkiye'nin başarılarına dikkat çekerek, "Olimpiyat sürecinde... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?