Kocası, kendisiyle barışmak için çatıya çıkan kadını "Beni aldattın" diyerek reddetti
Son Dakika Logo
15.11.2019 09:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kocası, kendisiyle barışmak için çatıya çıkan kadını "Beni aldattın" diyerek reddetti

Adana'da kocası tarafından boşanma davası açılan kadın, pişman olduğunu belirtip çatıya çıktı. Polisin haber vermesi sonrası olay yerine gelen Mehmet A, çatıya çıkan karısını affettiğini belirterek "Beni daha önce birkaç kez aldattı. Asla barışmak istemiyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (49)

  • Bu kadar Bu kadar :
    Adam sonuna kadar haklı adamı aldat sonra gel barışmak istiyorum de oh ne güzel dünya 74 5 Yanıtla
  • Tabi Tabi:
    Helal sana kabul etme tekrar yapar bosan kadından kurtul basını belaya sokmadan 61 4 Yanıtla
  • Yavuzca Yavuzca :
    Ben derim hep bu kadın milleti manyak) 46 11 Yanıtla
    Ayip Ayip:
    Annene manyak diyosun farkinda misin 20 5
  • Fikret Fikret :
    Deli tavuk, bumbar surat seni kim ne etsin. Oy Adana oy ney olucaksın sen oynak adana. 38 8 Yanıtla
    ADANALI ADANALI:
    adam ol adam gibi konuş. bir şehri potansiyel kötü ilan etme. 0 2
  • Yavuzca Yavuzca :
    At kendini de kurtul, adın cikacagina geber iste. 30 2 Yanıtla
  • erkan erkan:
    Adanaya kurban olun sayın yorumcular.insanlaık üzerinden gidin adam gibi konuşun 9 21 Yanıtla
  • Kıllanan adam Kıllanan adam:
    Rezil kadın. 29 1 Yanıtla
  • Abuzer kömürcü Abuzer kömürcü:
    Ne var lan bu adanada bütün manyaklar buradan çıkıyo. 24 4 Yanıtla
    ADANALI ADANALI:
    adanaya kurban olun 0 3
  • Egeli Egeli:
    Atarsa atsın kendini.boşver be adam niye geldinki.aldatırken düşünecekti. 24 2 Yanıtla
  • Badanacı Badanacı:
    Evet yine adana hakimcigim 19 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement