Normalleşme sürecinde sektör temsilcileri kafe ve restoranlar için Avrupa modeli istiyor
Koronavirüs vaka sayılarının artmasının ardından alınan 17 günlük tam kapanma sürecinin sona ermesiyle birlikte ülkemizde 1 Haziran'a kadar uygulanacak olan kademeli normalleşme süreci başladı. Bu dönemde restoranların gel-al ve paket servis şeklinde hizmet yapacak olması sektör çalışanlarını tatmin etmedi. Ekonomik olarak zor durumda olduklarını belirten sektör temsilcileri, Avrupa modelinin Türkiye'de de hayata geçirilmesi adına çağrıda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?