Normalleşme sürecinde sektör temsilcileri kafe ve restoranlar için Avrupa modeli istiyor
Son Dakika Logo
18.05.2021 09:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Normalleşme sürecinde sektör temsilcileri kafe ve restoranlar için Avrupa modeli istiyor

Koronavirüs vaka sayılarının artmasının ardından alınan 17 günlük tam kapanma sürecinin sona ermesiyle birlikte ülkemizde 1 Haziran'a kadar uygulanacak olan kademeli normalleşme süreci başladı. Bu dönemde restoranların gel-al ve paket servis şeklinde hizmet yapacak olması sektör çalışanlarını tatmin etmedi. Ekonomik olarak zor durumda olduklarını belirten sektör temsilcileri, Avrupa modelinin Türkiye'de de hayata geçirilmesi adına çağrıda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement