Bursa'da et işleme tesisinde hijyen kurallarını hiçe sayan görüntüler! 3 ton et yerden toplandı işletmeye 51 bin 200 lira ceza kesildi
Bursa'da hijyen kurallarını ve insan sağlığını hiçe sayarak et ve et ürünlerini yerlerde depolayan bir işletmeye 51 bin 200 lira ceza kesildi. Osmangazi Belediyesi Zabıta ekiplerinin topladığı yaklaşık 3 ton et imha edilecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)