Esra Erol'da dehşete düşüren olay! Genç adam "Eşim bebeğimizi öldürüp poşete koydu" diyerek yardım istedi
Esra Erol'un programına çıkan İsmail Panoğlu, ilk bebeğini doğumdan sonra öldürdüğünü iddia ettiği eşinin 2 çocuğuyla evden kaçtığını söyleyerek yardım istedi. 2 çocuğunun can güvenliğinden endişe eden Panoğlu, eşinden boşanmak istediğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?