Bahçelievler'de "Alo İftar" hattı ile vatandaşa sıcak yemek
- Bahçelievler'de "Alo İftar" hattı ile vatandaşa sıcak yemek Bahçelievler Belediyesi ramazan boyunca telefonla iftar yemeği talep eden 65 yaş üstü, kimsesiz, hasta ve engelli vatandaşlara ücretsiz yemek götürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?