Bandırma'da evde yangın çıktı, 2 kişi hastaneye kaldırıldı
Bandırma'da evde yangın çıktı, 2 kişi hastaneye kaldırıldı Balıkesir'in Bandırma ilçesinde 17 Eylül mahallesi Selvi Sokakta bir dairede yangın çıktı, yangında dumandan etkilenen iki kişi hastaneye kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?