Emeklilerden Zam Tepkisi: "Ölün Dediler Bize, Bir İşe Yaramazsınız, Doğru Mezarlığa Dediler..."
Son Dakika Logo
06.01.2025 11:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emeklilerden Zam Tepkisi: "Ölün Dediler Bize, Bir İşe Yaramazsınız, Doğru Mezarlığa Dediler..."

TÜİK verilerine göre işçi ve Bağ-Kur emeklilerine yüzde 15,75, memur ve memur emeklilerine yüzde 11,54 oranında zam yapılacak olmasına tepkiler devam ediyor. Kadıköy'de ANKA muhabirine dert yanan emekliler tepkilerini dile getirdi. Bir emekli, "Emeklilere ölün dediler, size ihtiyacımız yok dediler. Sizi artık sıktık sıktık, posanızı çıkarttık dediler, bir şeye yaramazsınız doğru mezarlığa. Utansınlar, bizi bu duruma düşürenler utansınlar... Poşete yüzde 100, emekliye yüzde 15, asgari ücrete yüzde 30 zam. Bizi aç bıraktılar." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement