Antalya'da Yangın Sonrası Turistlerin Pilotlara Moral Mesajı
Antalya'da çıkan orman yangınında kontrol altına alınan yangın sonrası turistlerin denizden su alan pilotlara taşla yazdıkları 'Kolay gelsin' mesajı moral oldu. Yangından geriye buruk manzara kaldı. Soğutma çalışmaları devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?