Konya Şehir Hastanesi'nde dehşet anları! Doktoru silahla öldüren saldırgan aynı silahla intihar etti
Konya Şehir Hastanesi'nde meydana gelen olayda başka bir hastanenin güvenlik görevlisi olan saldırgan, kardiyoloji doktorunu silahla saldırarak yaraladı. Saldırgan, daha sonra aynı silahı kullanarak intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?