Kadıköy Bağdat Caddesi'nde Otomobil Büfeye Çarptı
Kadıköy Bağdat Caddesi'nde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybeden bir otomobil, büfeye çarptı. Kazada büfe sahibi bacağından yaralandı. Sürücünün alkollü olduğu belirlendi ve ehliyetine el konuldu. Büfe sahibi, Bağdat Caddesi'nde sürekli olarak alkollü sürücülerin makas attığını ve trafik polislerinin bu duruma çözüm bulamadığını belirtti. Polis ekipleri olayla ilgili inceleme yapıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?