Erdoğan: "Normalleşme Sürecinin Ötesine Geçiyoruz"
- Erdoğan: "Normalleşme sürecinin ötesine geçiyoruz"SOÇİ - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya lideri Putin ile gerçekleştirdiği baısn toplantısında, "Normalleşme sürecinin ötesine geçiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?