Adanalı Süleyman'ın dramı yürek yaktı
Adana'da 30 yıl önce annesini kaybeden, 6 yıl önce de uyuşturucu bağımlısı kardeşinin uyuşturucu almak için para istemesi yüzünden çıkan boğuşmada silahın ateş alması sonucu kardeşini öldürüp 15 yıl hapis cezası alan Süleyman Boğa, pandemiden dolayı izinli çıktığı evinde ölü bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?