Kütahya Otomobilden 2 Dakikada Ses Sitemlerini Çaldılar
Otomobilden 2 dakikada ses sitemlerini çaldılarKütahya'da gece yarısı park halindeki 7 ayrı otomobilden, teyp, hoparlör ve ses tesisatı çaldığı güvenlik kameralarından tespit edilen 2 şüpheli polis ekiplerince yakalanarak gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?