Aşıklar Şelalesi'nin işletmecisi, dilek ağacına maske asılmasından şikayetçi
İzmir'in Dikili ilçesindeki Aşıklar Şelalesi'nin bulunduğu parkı işleten firmanın müdürü Uğur Dundar, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) "salgının bitmesi" temennisiyle dilek ağacına maske bağlayan ziyaretçilere bir türlü engel olamadıklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?