"Eşlerimizi ayartıyor" diyerek bir kadını dövmüşlerdi! Adliye önünde zafer pozu veren 3 kadın yeniden yargılanacak
Son Dakika Logo
23.11.2021 01:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

"Eşlerimizi ayartıyor" diyerek bir kadını dövmüşlerdi! Adliye önünde zafer pozu veren 3 kadın yeniden yargılanacak

Zonguldak'ta eşleriyle ilişki yaşadığını öne sürdükleri Aslı U.Y.'nin evine gidip kurusıkı tabancayla tehdit ederek, makasla saçını kesip döven Şenay K. ve Songül Ş. ile arkadaşları Nejla Ç., tutuksuz yargılandıkları davada 1'er yıl 8'er ay hapis cezasına çarptırıldı. Mahkemenin Aslı U.Y.'nin cep telefonunu geri iade ettikleri için yağma suçundan verdiği beraat kararı Yargıtay tarafından bozuldu. İlk kararın ardından adliye önünde zafer pozu veren 3 sanık tekrar yargılanmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement