Camide uyuşturucu kullanan şahıs görevliler tarafından sopayla dövüldü
İstanbul Sultangazi'de iddiaya göre caminin abdesthanesine giren iki kişi, uyuşturucu madde kullanırken görevliler tarafından fark edildi. Kaçan kişilerden biri görevliler tarafından yakalanarak sopalarla dövüldü. 2 kişinin uyuşturucu kullandığı anlar ve dayak yiyen bir kişi güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)