Avusturya'da Kovid-19 önlemleri karşıtı göstericilerle polis arasında arbede çıktı
Avusturya'nın başkenti Viyana'da yaklaşık 50 bin kişinin katıldığı yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri karşıtı gösteride taşkınlık yapan aşırı sağcı grupla polis arasında arbede yaşandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?