Muhtarların şikayetine Bakan Soylu'dan açıklama geldi! Uyuşturucu kullanılan binalar hakkında: Gece yık, arkasından mahkeme kararı gelsin
Son Dakika Logo
27.10.2021 09:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Muhtarların şikayetine Bakan Soylu'dan açıklama geldi! Uyuşturucu kullanılan binalar hakkında: Gece yık, arkasından mahkeme kararı gelsin

Mahallelerdeki metruh binalarda uyuşturucu kullanımıyla ilgili muhtarların yaptığı şikayetlere yönelik açıklamalar yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Sen gece yık. Mahkeme kararı bizim arkamızdan gelsin. Çünkü o bina orada durdukça, o binada uyuşturucu kullanılıyor, asayişsizlik yapılıyor. Gece yarısı dozer gelsin yıksın. Kim yıktı biz nereden bilelim?" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Suat Can Suat Can:
    Çok doğru 24 16 Yanıtla
  • ÇETİN Polat ÇETİN Polat:
    Koskoca bakan hukuksuzlukdan bahsediyor.Ne günlere kaldik.Suclulari yakala hapse at insanları eğit sahipsizlere sahip olunki bataga düşmesinler.Ev yıkmak çözüm mü? 25 10 Yanıtla
  • Hatice Canlı Hatice Canlı:
    Bina yikilinca bitse keşke 14 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement