Muhtarların şikayetine Bakan Soylu'dan açıklama geldi! Uyuşturucu kullanılan binalar hakkında: Gece yık, arkasından mahkeme kararı gelsin
Mahallelerdeki metruh binalarda uyuşturucu kullanımıyla ilgili muhtarların yaptığı şikayetlere yönelik açıklamalar yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Sen gece yık. Mahkeme kararı bizim arkamızdan gelsin. Çünkü o bina orada durdukça, o binada uyuşturucu kullanılıyor, asayişsizlik yapılıyor. Gece yarısı dozer gelsin yıksın. Kim yıktı biz nereden bilelim?" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)