Hastanede İki Stajyer Hemşirenin Görme Yeteneğini Kaybettiği İddiası
Fırat Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Said Berilgen, hastanelerinde stajyer olarak görev yapan iki hemşirenin ultraviyole ışıktan etkilenerek görme yeteneklerini kaybettikleri ileri sürülen haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?