Özhaseki: "Ak Parti'li Olmak Biraz Dert Sahibi Olmak, Biraz Kaygı Taşımak, Biraz Vebal Taşımaktır"
Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, "AK Parti'li olmak biraz dert sahibi olmak, biraz kaygı taşımak, biraz vebal taşımaktır. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?