Sultanbeyli Kaymakamlığı'ndan korona virüse yakalanıp iyileşen vatandaşlara geçmiş olsun ziyareti
Son Dakika Logo
25.09.2020 02:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sultanbeyli Kaymakamlığı'ndan korona virüse yakalanıp iyileşen vatandaşlara geçmiş olsun ziyareti

Sultanbeyli Kaymakamlığı'ndan korona virüse yakalanıp iyileşen vatandaşlara geçmiş olsun ziyareti Sultanbeyli Kaymakamlığı Vefa Sosyal Destek Grubu ekipleri, koronavirüse yakalanıp karantina kurallarına uyan ve tedavi sürecinin ardından sağlığına kavuşan hastalara geçmiş olsun... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement