Sultanbeyli Kaymakamlığı'ndan korona virüse yakalanıp iyileşen vatandaşlara geçmiş olsun ziyareti
Sultanbeyli Kaymakamlığı'ndan korona virüse yakalanıp iyileşen vatandaşlara geçmiş olsun ziyareti Sultanbeyli Kaymakamlığı Vefa Sosyal Destek Grubu ekipleri, koronavirüse yakalanıp karantina kurallarına uyan ve tedavi sürecinin ardından sağlığına kavuşan hastalara geçmiş olsun... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?