Gaziantep'te valilik binası dezenfekte edildi
- Gaziantep'te valilik binası dezenfekte edildi Tüm dünyayı etkisi altına alan ve Türkiye'de 5 kişinin korona virüse yakalanmasının ardından Gaziantep'te valilik binası dezenfekte edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?