Diyarbakır kalp merkeziyle yılda 20 milyon dolar harcama önlendi-
Kalp merkeziyle yılda 20 milyon dolar harcama önlendiDiyarbakır'da Sağlık Bakanlığı tarafından 2 yıl önce Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde kurulan Çocuk Kalp Merkezi'nde, müdahale gerektiren kalp hastalığı ile doğan bebekler tedavi ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?