Bu nasıl bir kafa? İki kadın müşteriyi başörtülü oldukları için içeri almadılar! Sosyal medyada tepki yağmuru
Son Dakika Logo
05.03.2022 11:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bu nasıl bir kafa? İki kadın müşteriyi başörtülü oldukları için içeri almadılar! Sosyal medyada tepki yağmuru

İstanbul Bebek'te bir restoran, tesettürlü kadın müşterileri içeri almadı. Duruma tepki gösteren kadınlara, restoran çalışanı, "Türbanla alamıyoruz. Burası özel mülk. Almak zorunda da değiliz" diye garip bir savunma yaptı. Neye uğradığını şaşıran kadınlar cep telefonu ile kaydettiği o anların videosunu sosyal medyada paylaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (24)

  • Soke Bitli Soke Bitli:
    Iyi ki cennet cehennem böyle olmasa cehennem boş kalir 0 1 Yanıtla
  • özgür ertul özgür ertul:
    HIJAB IS MY PRIDE !.. 0 1 Yanıtla
    Ali Turan Ali Turan:
    Sonuna kadar destekliyorum burası laik Bi ülke dini kurallara göre yönetilen Bi yer değil rahatsız olan gitsin Arabistana Afganistan'a mısıra Kuveyte karara 0 0
  • şaban talas şaban talas:
    Siz bu zihniyetle ülkeyi felakete sürükleyen bu kafa ile anca bölücülük yapmış olmaktasınız size ne ki örtüsü ver hizmetini al ücretini 0 0 Yanıtla
  • Ergin Yıldız Ergin Yıldız:
    Birbirlerine hırlarken beyfendi,hanfendi deme sahteliği de ayrı bir iğrençlik,ne beyefendisi ne hanimefendisi arkadaş,onlar 100 yil önce öldü,hey hat!! 0 0 Yanıtla
  • MURAT BAŞBAY MURAT BAŞBAY:
    Özel işletmeler. İstemedikleri kişilere hizmet vermek zorunda değildir. Mecburi hizmet devlet kurumlarına mahsustur. Diskolara damsız girilmez. Buda işletmenin kendi istediği bir uygulamadır. Bunu abartmanın anlamı yok. 0 0 Yanıtla
    Juju Özdemir Juju Özdemir:
    Alttan alttan kötülüğü bal tabağı gibi sunmak sizin bu yaptığınıza denir. O almasın bu almasın o onu beğenmesin şart şurt cart curt geldiniz dünyaya gideceğimiz yer belliyse şayet böyle boş işlerle uğraşmak, destek vermek, dışlamak, hor görmek neden anlamam. Hepimiz insanız. Nereden geldik, dünya bizim mi? Ne işimiz var dünyada? Nereye gidiyoruz.. Ölcen sen de ben de o da. Dünya kimsenin değil özel mülk de. 0 0
  • suat bülbül suat bülbül:
    Provakatör kadın, kanmayın bu kadınlara. Bunlardan çok var maalesef belli gruplara hizmet ediyorlar. Almazsa almaz sende başka yere git. Devlet yeri mi değil, özel işletme sana ne isterse der ki jartiyersiz girilmez SANA NE GİRME SENDE 0 0 Yanıtla
  • Mesut Celik Mesut Celik:
    Helal olsun restorant sahibine alkollü mekanda kapalı kadının ne işi var ayıptır günahtır birde bunu haber yapıyorlar 0 0 Yanıtla
  • filo filo :
    Resturanti kapatin yuklu ceza kesin bu adamida asin gitsin...... 0 0 Yanıtla
  • Svetlana Teke Svetlana Teke:
    Ne tepkisi ya gayet normal almamalari... 0 0 Yanıtla
  • ALİ * ALİ *:
    Yazıklar olsun bu ve bunun gibi zombi kafalılara...yıl 2022 gelişmiş ülkeler aya çıkıyor bizim örümcek beyinli sonradan görmüşler hala kıyafetin derdindeler ..Bı BİTMEDİNİZ GİTTİ YAAA 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement