Uyuşturucu anaokuluna girdi
Uyuşturucu anaokuluna girdi Adana'da mahalle sakinleri, şehidin adını taşıyan bir anaokulunun bahçesini mesken tutan uyuşturucu bağımlılarının gündüz çocukların gözleri önünde uyuşturucu kullandığını söyleyerek tepki gösterdi Adana'da uyuşturucu bağımlılarının, Şehit Yalçın Palıt... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?