Üçüncü Kez Kaybolan Alzheimer Hastası Emekli İtfaiye Müdürü Bulundu
Bursa'da alzheimer hastası emekli itfaiye müdürü akşam saatlerinde sokak hayvanlarını beslemek için çıktı, ancak geri dönmedi. Ekiplerin 9 saat süren çalışması sonucunda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?