14 Yaşındaki Kız Çocuğu, Anne Şiddetinden Kaçarken Balkondan Düştü
Son Dakika Logo
13.10.2018 11:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

14 Yaşındaki Kız Çocuğu, Anne Şiddetinden Kaçarken Balkondan Düştü

Sultangazi'de öz annesinden şiddet gördüğü öne sürülen 14 yaşındaki kız çocuğu, 2'nci kattaki evlerinin balkonundan düştü. Acı içinde kıvranan kız çocuğu, apartmanın bodrum katında yaşayan komşularından yardım istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • Yağmur Yağmur:
    Dayakla neyi çözebilirsin ki anca çocuğunu kendine düşman edersin.Lütfen kendinize gelin artık ya...dr.gidin. 12 1 Yanıtla
    Yavuz Yavuz:
    Ata sözü benim deyil Kızını dövmeyen dizini döver 0 0
  • Cesur yürek Cesur yürek :
    Sonra hep şöyle diyoruz: keşke yapmasaydım. ama son pişmanlık fayda etmez NOKTA..evlatlarımızın değerini bilelim. onlar bize ALLAH'IN emanetidir 11 1 Yanıtla
    TUNÇ069 TUNÇ069:
    Evlat her türlü bk yiyemez kim bilir ne yaptı da dayak yedi..anne baba kıymetli evladının kötülüğünü istemez ya evlat ??kızını dövmeyen dizini döver bu net. 2 1
  • Anne Anne:
    Anneyi çileden çıkarmıştır. Allah annere Abalara sabır versin.ahkaksız diziler berbat arkadaş ortamı cocuğu doğru yetiştirmek çok zor ne yapıyorsa onun iyiliği içindir.anneden zarar gelmez. Nankör medya ve inek gibi uyan zavalılar.birde anneleri dinleyin.annenizi duşunün . 6 3 Yanıtla
  • Isto Isto:
    Fakir birbiriyle ugrasir zengin parasiyla ugrasir fakirlikten birbirleriyle kavga ediyolar binadan durumlari belli 2 1 Yanıtla
  • Ayla Ayla :
    Biraz huzur ve hoşgörü lütfen 0 0 Yanıtla
  • GÖZLEMCİ RIFKI GÖZLEMCİ RIFKI:
    BU DA ANNE İŞTE MİLLET BULAMAZ BU DA BULMUŞ KIYMET BİLMEZ ANNEYE CEZA VERİLMELİ ÇOCUKTA ALIN MALI 18 DE BIRAKILMALI 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement