Antalya'da orman yangını çıktı! Bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi
Son Dakika Logo
10.09.2020 12:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da orman yangını çıktı! Bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi

Antalya'nın Manavgat ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı. Bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Yangına çok yakın bölgede yerleşim yerlerinin de bulunduğu öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • orman orman:
    “Müslüman, bir ağaç diker, o ağaçtan insan, hayvan veya kuş istifade ederse; kıyamet gününe kadar o kimse için sadaka olur." Hadis. kim ki bile istiye ağaçlara zarar veriyorsa Cenabı Allah iki cihanda onları kahhar ismiyle kahreylesin.Ormanı korumak erozyonu önlemek demektir.Orman yurdun hem süsü hem gücüdür.Ormandan bir dal kesenin başını keserim fatih sultan Mehmet han.elleriniz kökünden kopsun ensevdikleriniz ölsün yeter artık ağaçlara dokunmayın 5 1 Yanıtla
  • Hazım fındık Hazım fındık:
    Bu ormanları yakanın Allah iki cihanda belasını versin 0 0 Yanıtla
  • ibrahim ibrahim:
    yaş kesen baş keser 0 0 Yanıtla
  • Cetin Cetin:
    Orman yangınlarının 90 sebebi insan kaynakliysa girmeyin arkadasim ormanlara herkez yerini bilsin farkına varmadan bile zarar veriyorsunuz 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement