Hayrete düşüren olay! ''Alkol komasına girdik'' diyerek ambulansla eve bırakılmak istediler, reddedilince sağlık çalışanlarına saldırdılar
Beyoğlu'nda alkol komasına girdiklerini söyleyerek 112 Acil Yardım Merkezinden yardım isteyen iki kişi, olay yerine gelen sağlık ekiplerinden kendilerini evlerine bırakmasını talep etti. Sağlık çalışanlarının reddetmesi üzerine öfkelenen şahıslar, bıçakla 2 sağlık çalışanına saldırdı. Yaralı sağlık çalışanları olay yerine gelen meslektaşları tarafından apar topar hastaneye kaldırılırken, saldırganlar ise gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)