Otopark Kapalı İken Kaldığı Sürenin Parasını Personel Olmayan Kulübeye Bıraktı
Son Dakika Logo
17.01.2018 11:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Otopark Kapalı İken Kaldığı Sürenin Parasını Personel Olmayan Kulübeye Bıraktı

Otopark kapalı iken kaldığı sürenin parasını personel olmayan kulübeye bıraktı Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde sürücü herkesin taktirini kazandıSAKARYA - Sakarya'nın Akyazı ilçesinde otopark kapalı iken bir sürücü kaldığı sürenin parasını kapalı kulübenin camına fişiyle birlikte... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement