Çöpü atmadığı için tartıştığı kardeşini 11 yerinden bıçaklayarak öldürdü
Son Dakika Logo
06.03.2021 02:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Çöpü atmadığı için tartıştığı kardeşini 11 yerinden bıçaklayarak öldürdü

Ankara'da 20 yaşındaki üniversite öğrencisi M.K. anne ve babasının evde olmadığı sırada çöpü atmadığı gerekçesiyle tartıştığı 16 yaşındaki kardeşi K.K.'yı 11 yerinden bıçaklayarak öldürdü. M.K. olay sonrası polisi arayarak teslim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • alfa-beta alfa-beta:
    Aile olmak kolay değildir.. Evladına ne verirsen onu alırsın.. hoş görü sevgi ve saygıyı verirsen yine onu alırsın.. öfkeyi kini kavgayı verirsen yine onu alırsın.. bir yanda sözü geçmeyen büyük ağabey(küçüğüne çöpü bile döktürememiş) diğer yandan sırf sözü dinlenmedi diyede öz kardeşini öldüren aynı ağabey.. ve iki evladını kaybeden baba-anne.. Allah aileye sabırlar versin. 46 6 Yanıtla
  • filozof filozof:
    ülkede insanlar hayat şartlarından dolayı bunaldı bitti.ülkeyi yirmi yılda adeta yabancılara istila ettirdiler vede yaşanmaz hale getirdiler 17 7 Yanıtla
    Savaş Savaş:
    Kardeş insan eliyle yapıkan kanunlar acak bu kadar oluyor her fırsatta hüküneti suçlamayın chp gelse düzelek mi daha bo. okacak inan buna. 10 10
  • Turkler Turkler:
    Nasıl şımarık,duygusuz ,sevgisiz çocuklar yetiştiriyoruz,düşündünüz mü hiç? 13 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement