Arınç: "Tbmm'nin Olağanüstü Toplantıya Çağrılmasında Bir Fayda Görmüyoruz"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Bakanlar Kurulu Toplantısı- Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç Başbakan Yardımcısı Arınç: "Biz şahsen hükümet olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin olağanüstü toplantıya çağrılmasında bir fayda görmüyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?